Οδηγός του Πολίτη

Έξι ευρώ δικαίωμα αποζημίωσης για κάθε μέρα καθυστέρησης μέσω courier

Μεγάλες εξακολουθούν να είναι οι καθυστερήσεις στις εταιρείες ταχυμεταφορών.

Όπως εΗ Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑΕυαγγελία Κεκελέκη, μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές, κυρίως στο δεύτερο lockdown, και είπε ότι ο καταναλωτής, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, δικαιούται 6 ευρώ.

Είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο.

Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».

Η κα Κεκελέκη τόνισε ότι οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» είπε.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής: Ατομική θυρίδα εξυπηρέτησης ΚΕΠ αποκτά κάθε πολίτης

Μετακίνηση εκτός νομού πότε επιτρέπεται τα έντυπα για την Πρωτοχρονιά

Παρατείνεται η προθεσμία απόσυρσης ταμειακών μηχανών

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα