Οδηγός του Πολίτη

e-ΕΦΚΑ: Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες ΚΕ.Π.Α. προς πολίτες

Η Εφαρμογή Πιστοποίησης Χρηστών για Αίτημα ΚΕΠΑ είναι προσβάσιμη από τη διεύθυνση https://apps.ika.gr/eKEPA

Μέσω της εφαρμογής αυτής οι πολίτες δημιουργούν λογαριασμό για την ηλεκτρονική υπηρεσία «Διαχείριση αιτήματος ΚΕ.Π.Α.», η οποία προσφέρει τις παρακάτω δυνατότητες:

  • Να Υποβάλουν στο ΚΕ.Π.Α. Αίτημα Αξιολόγησης για Πιστοποίηση Αναπηρίας στο ΚΕΠΑ
  • Να παρακολουθούν την πορεία αιτήματος που έχουν ήδη υποβάλει στο ΚΕ.Π.Α. (είτε η υποβολή έγινε σε Γραμματεία ΚΕ.Π.Α., είτε μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, είτε μέσω του ΟΠΕΚΑ)
  • Να ενημερώνονται για την Ημερομηνία εξέτασης τους από την αρμόδια Υγειονομική Επιτροπή
  • Να ενημερώνονται για το Αποτέλεσμα Γνωστοποίησης Αναπηρίας
  • Να υποβάλουν ένσταση κατά Αποτελέσματος Γνωστοποίησης Αναπηρίας
  • Να δώσουν εντολή να κοινοποιηθεί το Αποτέλεσμα Γνωστοποίησης Αναπηρίας που τους αφορά σε φορείς οι οποίοι έχουν πιστοποιηθεί για τη δυνατότητα αυτή.

Καθώς η ηλεκτρονική υπηρεσία «Διαχείριση αιτήματος ΚΕ.Π.Α.» παρέχει πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα, για την ενεργοποίηση του λογαριασμού είναι απαραίτητη η ταυτοποίηση του χρήστη.

Αυτή μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:
  • Μέσω του μηχανισμού αυθεντικοποίησης taxisnet της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxis)
  • Μέσω Κλειδαρίθμου (ΠΡΟΣΟΧΗ: ο Κλειδάριθμος δεν μπορεί να αποσταλεί με e-mail. Θα πρέπει να επισκεφθείτε Υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ για να τον παραλάβετε)

Λογαριασμό μπορούν να αποκτήσουν και άτομα που δεν επιθυμούν να εξεταστούν τα ίδια από το ΚΕ.Π.Α., αλλά επιθυμούν να υποβάλουν / παρακολουθήσουν αίτημα εξέτασης που αφορά μέλη της οικογένειάς τους (σύζυγο και/ή ανήλικα τέκνα).

Η δυνατότητα αυτή υπάρχει για την περίπτωση που τα μέλη της οικογένειας δεν διαθέτουν δικούς τους κωδικούς αυθεντικοποίησης taxisnet, ώστε να μην είναι απαραίτητη η επίσκεψη σε Υποκατάστημα για τον Κλειδάριθμο.

Αν ο χρήστης είναι ήδη απογεγραμμένος στο ΚΕΠΑ, δηλαδή αν έχει καταθέσει παλιότερα αίτημα πιστοποίησης αναπηρίας με οποιονδήποτε τρόπο, οφείλει να συμπληρώσει τον Αριθμό Μητρώου ΚΕΠΑ που διαθέτει και να δηλώσει στο σχετικό πεδίο πως θα εξεταστεί ο ίδιος, ακόμη κι αν ο λόγος που δημιουργεί τον λογαριασμό είναι για να υποβάλει/παρακολουθήσει αίτημα μέλους της οικογένειάς του.

Αν δεν είναι απογεγραμμένος στο ΚΕ.Π.Α. αλλά επιθυμεί να καταθέσει αίτηση και να εξεταστεί, συμπληρώνει την ένδειξη «Θα εξεταστώ ο ίδιος» και αφήνει το πεδίο του Αριθμού Μητρώου ΚΕ.Π.Α. κενό. Αν δεν έχει υποβάλει ποτέ αίτημα για τον εαυτό του στο ΚΕΠΑ και εγγράφεται αποκλειστικά για την υποβολή/παρακολούθηση αιτήματος μέλους της οικογένειάς του (συζύγου ή ανήλικου τέκνου χωρίς κωδικούς ΓΓΠΣΔΔ), τότε δεν συμπληρώνει την ένδειξη «Θα εξεταστώ ο ίδιος» και αφήνει και το πεδίο ΑΜ ΚΕΠΑ κενό.

Μπορείτε να κατεβάσετε τον Οδηγό Πιστοποίησης ΕΔΩ

Μπορείτε να κατεβάσετε τον Οδηγό Υποβολής & Διαχείρησης Αιτήματος ΕΔΩ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Yπηρεσία εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα ΚΕΠ myKEPlive

Κινητή τηλεφωνία Τέλος στη φραγή εισερχομένων κλήσεων

e-ΕΦΚΑ: Νέες ηλεκτρονικές υπηρεσίες υποχρεωτικής επιλογής εισφορών

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα