Το τεράστιο πρόβλημα της ψηφιακής εξυπηρέτηση του πολίτη καλείται να λύσει το Υπουργείο Εσωτερικών

Οι τεχνολογίες υπάρχουν και οι πολίτες το ξέρουν. Και το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να ξηλώσει το Υπουργείο Εσωτερικών  όλα τα υπάρχοντα συστήματά δήθεν ψηφιακής εξυπηρέτησης του πολίτη καθώς αυτά τις περισσότερες φορές δυσκολεύουν παρά διευκολύνουν και εν τέλη οδηγούν στον γκισέ.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό της αντικατάστασης διπλώματος οδήγησης στην περιφέρεια Αττικής. Αφού ο πολίτης περιμένει 4ώρες σε μία ουρά στη συνέχεια φτάνοντας στο ταμείο ανακαλύπτει ότι υπάρχει δυνατότητα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης για την αίτηση. Μόνο που για να εξυπηρετηθεί πρέπει να γυρίσει πάλι στο σπίτι του και να ανοίξει το κομπιούτερ του. Και όλα αυτά μόνο και μόνο για να κατεβάσει την αίτηση που και αυτή έχει προβλήματα στην καταχώριση των στοιχείων.
Στην συνέχει πρέπει και πάλι να μεταβεί στον γκισέ να περιμένει άλλες 4 ώρες για να υπογράψει κάποια ακαταλαβίστικα έντυπα.
Σε κάποιες περιπτώσεις πρέπει να κατεβάσει και άλλο browser για να εξυπηρετηθεί.
Μια ταλαιπωρία δηλαδή μεγαλύτερη από την προηγούμενη χωρίς την ψηφιακή εξυπηρέτηση και διπλές μετακινήσεις και απαιτήσεις για θέσεις στάθμευσης.

Και όλο αυτό για ένα τίποτα αφού όλα τα στοιχεία του πολίτη τα έχει η συγκεκριμένη υπηρεσία που έχει επίσης εκδώσει το προηγούμενο δίπλωμα. Με ένα μήνυμα μέσω κινητού θα μπορούσε να έχει λυθεί το όλο ζήτημα χωρίς καμία ταλαιπωρία και χωρίς καμία χρονοτριβή αφού ακόμη και η Google μέσω κινητού ταυτοποιεί το πρόσωπο ενώ οι τράπεζες πραγματοποιούν και πληρωμές.

Αν κατορθώσει η κυβέρνηση Μητσοτάκη να βάλει το δημόσιο, τις περιφέρειες και τους δήμους στην νέα ψηφιακή εποχή, θα αποτελέσει μεγάλη νίκη και μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας ενώ θα δώσει τρομερό παραγωγικό χρόνο στις επιχειρήσεις.

myota.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Skip to content