Νόμοι

ΥΠΟΙΚ: Τέλη κυκλοφορίας ανά μήνα και πιο συχνοί έλεγχοι ΚΤΕΟ

Ψηφίστηκε στην Βουλή το νομοσχέδιο το οποίο δίνει την δυνατότητα στους κατόχους των ΙΧ να πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας κάθε μήνα, αντί της εφάπαξ καταβολής που ίσχυε μέχρι τώρα.

Το νομοσχέδιο έχει μια διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Δεν υπάρχει η πρόσθετη οικονομική επιβάρυνση του ενός η δύο μηνών που αναγκαζόντουσαν να πληρώσουν μέχρι πέρσι, όσοι κατόχου ΙΧ  όσοι ήθελαν να κινήσουν τα οχήματά τους το καλοκαίρι.

Μέχρι πέρσι για ένα μήνα, έπρεπε να καταβάλουν τα τέλη κυκλοφορίας δύο μηνών, ενώ για έξι μήνες πλήρωναν το ποσό που αντιστοιχούσε σε οκτώ μήνες. Έτσι, πλήρωνε ο κάθε ιδιοκτήτης το αντίστοιχο ποσό που προβλέπεται για κάθε μήνα που θα κυκλοφορήσει το όχημά του.

Το νέο σύστημα θα αρχίσει να ισχύει από την ημέρα που θα δημοσιευθεί το ΦΕΚ.

Παράλληλα η κυβέρνηση θέλοντας να κάνει πιο αυστηρούς τους τεχνικούς ελέγχους οχημάτων, προσανατολίζεται να αλλάξει το υπάρχον σύστημα του 2ετού ελέγχου, σε ετήσιο για τα παλιά ΙΧ.

Η ηλικία του στόλου των οχημάτων που κυκλοφορεί στην Ελλάδα συνεχώς γερνάει, με το μέσο όρο ηλικίας αυτή τη στιγμή να βρίσκεται στα 15 έτη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 8% των οχημάτων που περνά από τον έλεγχο ΚΤΕΟ «κόβεται» με τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που έχουν να κάνουν με τα ελαστικά, τα φρένα ή τα αμορτισέρ, ενώ υπάρχουν πάνω από ένα εκατομμύριο οχήματα που δεν έχον ελεγχθεί.

 

 

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Τι ισχύει για τη μείωση του ενοικίου

Κοροναϊός: Άδεια ειδικού σκοπού και επιδόματα το ΦΕΚ

Πόσους επιβάτες μπορούν να μεταφέρουν τα λεωφορεία ΚΤΕΛ

Φόρτωση....

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα