Ο Δήμος Φιλιατών αναμένεται να είναι ο πρώτος που θα ενταχθεί στο επόμενο πρόγραμμα μετεγκατάστασης οικογενειών, το οποίο προβλέπει οικονομική ενίσχυση έως 10.000 ευρώ για όσους επιλέξουν να εγκατασταθούν στην περιοχή.
Τη σχετική διαβεβαίωση έλαβε ο δήμαρχος Φιλιατών, Παρασκευάς Βλάχος, κατά τη συνάντησή του με την υπουργό Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Δόμνα Μιχαηλίδου, παρουσία του βουλευτή Θεσπρωτίας, Βασίλη Γιόγιακα.
Σύμφωνα με όσα έκανε γνωστά ο δήμαρχος, το πρόγραμμα αναμένεται να ανοίξει μετά τον Νοέμβριο, δίνοντας κίνητρα σε οικογένειες που επιθυμούν να μεταφέρουν τη μόνιμη κατοικία τους στον Δήμο Φιλιατών.
Παράλληλα, τις επόμενες ημέρες αναμένεται να προχωρήσει η διαγωνιστική διαδικασία για την επέκταση του Γηροκομείου Φιλιατών, έργο προϋπολογισμού 400.000 ευρώ, με φορέα υλοποίησης τον δήμο. Ο κ. Βλάχος ευχαρίστησε τον Σύλλογο «Γαλήνη» για τη σύνταξη της σχετικής μελέτης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν επίσης θέματα που αφορούν τη λειτουργία του Γηροκομείου Φιλιατών και του Κέντρου Προστασίας Παιδιού, δύο κοινωνικών δομών που λειτουργούν υπό την ευθύνη του δήμου.
