Σε 24ωρη απεργία προχωρούν την Τετάρτη 24 Ιουνίου οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες όλης της χώρας, έπειτα από σχετική απόφαση της Ομοσπονδίας Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (ΟΣΥΑΠΕ).
Στο επίκεντρο των διεκδικήσεων βρίσκονται η ενίσχυση των υποστελεχωμένων υπηρεσιών, η αντιμετώπιση μισθολογικών ζητημάτων και η υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για τους εργαζομένους στις Περιφέρειες.
Στην ανακοίνωσή της, η ΟΣΥΑΠΕ επισημαίνει ότι οι υπηρεσίες αντιμετωπίζουν σημαντικές ελλείψεις προσωπικού, ενώ παράλληλα αυξάνονται οι απαιτήσεις και οι αρμοδιότητες. Η Ομοσπονδία υποστηρίζει ότι οι σημερινές αποδοχές δεν επαρκούν για την κάλυψη βασικών αναγκών, ζητώντας νομοθετικές παρεμβάσεις για εργασιακά και μισθολογικά ζητήματα.
Μεταξύ των αιτημάτων περιλαμβάνονται αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, θεσμική και νομική κάλυψη των υπαλλήλων, καθώς και βελτίωση των συνθηκών υγείας και ασφάλειας στους χώρους εργασίας.
Η Ομοσπονδία καλεί τους εργαζομένους να συμμετάσχουν στις κινητοποιήσεις, υπογραμμίζοντας ότι στόχος είναι να αναδειχθούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι υπηρεσίες και να δοθούν λύσεις στα χρόνια αιτήματα του κλάδου.
