Ένοχη κρίθηκε η πρώην ευρωβουλευτής Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου για την υπόθεση διαρροής των email αποδήμων Ελλήνων ψηφοφόρων, που είχε προκαλέσει αντιδράσεις λίγο πριν από τις Ευρωεκλογές του 2024.
Το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών της επέβαλε ποινή φυλάκισης 20 μηνών με τριετή αναστολή, καθώς κρίθηκε ένοχη για παραβίαση υπηρεσιακού απορρήτου και χρήση αυτού, καθώς και για παραβίαση της νομοθεσίας περί προσωπικών δεδομένων.
Το δικαστήριο έκρινε επίσης ένοχο τον πρώην γενικό γραμματέα του Υπουργείου Εσωτερικών Μιχάλη Σταυριανουδάκη, στον οποίο επιβλήθηκε ποινή φυλάκισης 18 μηνών με αναστολή.
Για την ίδια υπόθεση, ο πρώην γραμματέας Αποδήμων της Νέας Δημοκρατίας Νίκος Θεοδωρόπουλος καταδικάστηκε σε 8 μήνες φυλάκιση, ενώ ο Μένιος Κορομηλάς σε 12 μήνες, με τις ποινές και των δύο να αναστέλλονται για τρία χρόνια.
Σύμφωνα με την υπόθεση, το επίμαχο αρχείο περιείχε στοιχεία χιλιάδων αποδήμων ψηφοφόρων και η διακίνησή του αποτέλεσε το αντικείμενο της δικαστικής έρευνας. Η Άννα-Μισέλ Ασημακοπούλου στην απολογία της υποστήριξε ότι δεν γνώριζε πως το αρχείο είχε αποκτηθεί παράνομα, αναφέροντας ότι πίστευε πως προερχόταν από κομματική βάση δεδομένων και όχι από εκλογικούς καταλόγους.
Το δικαστήριο αναγνώρισε στους τέσσερις κατηγορουμένους το ελαφρυντικό του πρότερου σύννομου βίου.
