Οδηγός του Πολίτη

ΕΥΑΘ: Από 1η Σεπτεμβρίου και Ηλεκτρονικά οι διακανονισμοί οφειλών

Ηλεκτρονικά θα μπορούν να υποβάλλουν από 1η Σεπτεμβρίου οι καταναλωτές τα αιτήματά τους για τον διακανονισμό των οφειλών τους προς την εταιρεία, ο οποίος διεκπεραιωνόταν μέχρι τώρα μόνο με παρουσία στα γραφεία της ΕΥΑΘ και αφορούσε σε μεγάλο μέρος των φυσικών συναλλαγών, μαζί με την εξόφληση λογαριασμών.

«Με τους ηλεκτρονικούς διακανονισμούς και τις ηλεκτρονικές μεταβιβάσεις δικαιωμάτων υδροληψίας, που ξεκίνησαν αμέσως μετά την καραντίνα, καλύπτουμε πλέον διαδικτυακά το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών που έως τώρα έφερναν κόσμο στα γραφεία μας.

Μπορούμε πια να αποφύγουμε τις αναμονές στα καταστήματά μας, προφυλάσσοντας τους εργαζόμενους και τους καταναλωτές μας», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ , Άνθιμος Αμανατίδης.

«Θερμή παράκληση, οι καταναλωτές μας να μπουν στον ιστότοπό μας (https://www.eyath.gr/pliromes-ofeiles/) και να ενημερωθούν και για τις ηλεκτρονικές πληρωμές – ειδικά οι πληρωμές αφορούν στο 70% και πλέον των επισκέψεων στα γραφεία μας στην Αγγελάκη.

Για λόγους δημόσιας υγείας και σύμφωνα με τις συστάσεις της Πολιτείας, η ηλεκτρονική οδός είναι η πιο ασφαλής και η πιο σύντομη», συμπληρώνει ο κ. Αμανατίδης.

Οι καταναλωτές μπορούν επίσης να υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση μέσω της ιστοσελίδας της ΕΥΑΘ  για:

  • Μεταβίβαση δικαιωμάτων υδροληψίας,
  • Επιστροφή εγγύησης,
  • Επαγγελματικό ή βιομηχανικό τιμολόγιο,
  • Ειδοποιήσεις λογαριασμών,
  • Αντικατάσταση υδρομέτρου
  • Καταχώριση ένδειξης υδρομέτρου.

Επίσης, υπάρχουν φόρμες για επικαιροποίηση στοιχείων καρτέλας υδροληψίας και, φυσικά, για γενικότερη επικοινωνία με την εταιρεία.

Οι λογαριασμοί μπορούν να εξοφλούνται στον ιστότοπο της εταιρείας (χωρίς επιπλέον χρέωση, μέχρι και έναν μήνα μετά τη λήξη), με e-banking ή με πάγια τραπεζική εντολή.

Με φυσική παρουσία λογαριασμοί εξοφλούνται σε περισσότερα από 500 σημεία σε όλη τη Θεσσαλονίκη και, εκτός των ΑΤΜ των τραπεζών:

  • Σε όλα τα καταστήματα της «ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε.» με μετρητά, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση (μέχρι και έναν μήνα μετά τη λήξη).
  • Στα καταστήματα και γραφεία των ΕΛΤΑ (μέχρι και έναν μήνα μετά τη λήξη).
  • Σε όλα τα καταστήματα ΟΠΑΠ.

Για υποβολή ερωτημάτων ή καταγραφή αιτημάτων οι καταναλωτές μπορούν να καλούν και στο 2310 966600 (το 11124 μόνο για δήλωση βλαβών).

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΕΦΚΑ: Εξυπηρέτηση με ηλεκτρονικό ραντεβού

@dmin

Επίδομα θέρμανσης: Άνοιξε η πλατφόρμα myΘέρμανση

@dmin

Ποιοι ΚΑΔ εντάσσονται στα νέα μέτρα στήριξης του ΥΠΟΙΚ

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα