Δήμος Παύλου μελά: Μήνυμα του Δημάρχου Δημήτρη Δεμουρτζίδη για την έναρξη της σχολικής χρονιάς
Αγαπητά μου παιδιά, σεβαστοί εκπαιδευτικοί, αγαπητοί γονείς – κηδεμόνες Ξεκινά η νέα σχολική χρονιά με όνειρα και προσδοκίες για τις μαθήτριες και τους μαθητές των
