Νέο «Σπίτι Γυμναστικής» στην Αλεξανδρούπολη με 3,9 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια ΑΜΘ
Μία νέα πρωτοβουλία εντάχθηκε στο Πρόγραμμα “Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 2021-2027”, με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, Χριστόδουλου Τοψίδη. Πρόκειται για την «Κατασκευή Σπιτιού...
