Μία νέα πρωτοβουλία εντάχθηκε στο Πρόγραμμα “Ανατολική Μακεδονία και Θράκη 2021-2027”, με απόφαση του Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, Χριστόδουλου Τοψίδη.
Πρόκειται για την «Κατασκευή Σπιτιού Γυμναστικής», με δικαιούχο τον Δήμο Αλεξανδρούπολης.
Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού 3.969.476,92 ευρώ, εντάσσεται στη Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Αλεξανδρούπολης και συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης.
Η νέα αθλητική υποδομή θα δημιουργήσει έναν σύγχρονο χώρο για την ανάπτυξη και τη φιλοξενία δραστηριοτήτων γυμναστικής, όπως η ενόργανη, η ακροβατική και η αεροβική γυμναστική, με αγωνιστικούς και υποστηρικτικούς χώρους που θα εξυπηρετούν αθλητές, προπονητές και θεατές.
Όπως δήλωσε ο Περιφερειάρχης: «Η ενίσχυση των αθλητικών υποδομών αποτελεί σταθερή προτεραιότητα για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης. Με την ένταξη του “Σπιτιού Γυμναστικής” δημιουργούμε τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη του αθλητισμού, την υποστήριξη της νέας γενιάς αθλητών και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών».
