Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου γίνεται η πρώτη περιοχή της χώρας που αποκτά τον τίτλο της «Ολυμπιακής Περιφέρειας», μετά την υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή.
Η συμφωνία ανοίγει τον δρόμο για την υλοποίηση του προγράμματος «Νότιο Αιγαίο – Ολυμπιακή Περιφέρεια», το οποίο έχει ως βασικό στόχο την προώθηση των Ολυμπιακών ιδεωδών, τη στήριξη αθλητικών ομοσπονδιών και σωματείων, την ανάπτυξη νέων αθλητικών δράσεων και την ενίσχυση των υποδομών.
Παράλληλα, η πρωτοβουλία επιδιώκει να συνδέσει τον αθλητισμό με την εκπαίδευση, τον πολιτισμό, τον τουρισμό και την τοπική ανάπτυξη, δημιουργώντας ένα νέο μοντέλο συνεργασίας ανάμεσα στην αθλητική κοινότητα και την Αυτοδιοίκηση.
Το Μνημόνιο υπέγραψαν ο πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Ισίδωρος Κούβελος, και ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος. Παράλληλα, υπεγράφη αντίστοιχη συμφωνία μεταξύ της ΕΟΕ και της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδας, με στόχο την επέκταση της συνεργασίας με όλες τις Περιφέρειες της χώρας.
Ο Γιώργος Χατζημάρκος, χαρακτήρισε τη συνεργασία ένα νέο βήμα που συνδέει τις Ολυμπιακές αξίες με την κοινωνική ανάπτυξη, ενώ ο Ισίδωρος Κούβελος, υπογράμμισε ότι στόχος είναι ο αθλητισμός να αποκτήσει πιο ενεργό ρόλο στις τοπικές κοινωνίες, στηρίζοντας τους νέους, τα σωματεία και τις αθλητικές δράσεις.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι αθλητικών ομοσπονδιών, Ολυμπιονίκες, στελέχη της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και εκπρόσωποι του αθλητικού χώρου, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας συνεργασίας με επίκεντρο τον αθλητισμό και τον άνθρωπο.
