Στην αναβάθμιση των υποδομών ύδρευσης του Δήμου Βόλβης προχωρά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μετά την έγκριση της χρηματοδότησης του έργου από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας, συνολικού ύψους 1,2 εκατ. ευρώ.
Το έργο με τίτλο «Προμήθεια και Εγκατάσταση Ηλεκτρομηχανολογικού Εξοπλισμού για την Ποιοτική Αναβάθμιση Υδρευτικών Εγκαταστάσεων της ΔΕΥΑ Βόλβης» προβλέπει τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων παροχής νερού, με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας και την ασφαλέστερη υδροδότηση των κατοίκων και των επισκεπτών της περιοχής.
Η Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Αθηνά Αηδονά υπογράμμισε ότι η παρέμβαση είναι ιδιαίτερα σημαντική για έναν τουριστικό δήμο, όπου οι ανάγκες σε νερό αυξάνονται σημαντικά κατά τους θερινούς μήνες. Παράλληλα, το έργο αναμένεται να αντιμετωπίσει προβλήματα όπως οι χαμηλές πιέσεις, οι διακοπές υδροδότησης και ζητήματα που σχετίζονται με την ποιότητα του πόσιμου νερού.
Στο πλαίσιο των εργασιών θα εγκατασταθούν τρεις σύγχρονες μονάδες επεξεργασίας νερού, οι οποίες θα διαθέτουν συστήματα φίλτρανσης και αντίστροφης ώσμωσης, καθώς και τον απαραίτητο ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία τους.
Οι νέες εγκαταστάσεις θα περιλαμβάνουν επίσης αντλητικά συγκροτήματα, υδραυλικά εξαρτήματα και σύγχρονους πίνακες ελέγχου, συμβάλλοντας στη σταθερή λειτουργία του δικτύου και στη διασφάλιση καλύτερης ποιότητας νερού για τους πολίτες του Δήμου Βόλβης.
