ΑποφάσειςΥπουργεία

Υπ. Παιδείας: Ξεκινά η διαδικασία επιλογής συμβούλων εκπαίδευσης

Υπογράφηκε από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, η κανονιστική απόφαση με θέμα «Ρύθμιση θεμάτων σχετικών με τη διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των Συμβούλων Εκπαίδευσης» με την οποία καθορίζονται θέματα σχετικά με τη διαδικασία επιλογής Συμβούλων Εκπαίδευσης.

Πιο συγκεκριμένα ρυθμίζονται θέματα σχετικά με τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων, την κατάρτιση των προσωρινών και οριστικών αξιολογικών πινάκων, την κλήση των υποψηφίων σε συνέντευξη καθώς και την προετοιμασία και διεξαγωγή της συνέντευξης. Τέλος, ορίζονται θέματα σχετικά με την τοποθέτηση και την πλήρωση κενών και κενούμενων θέσεων Συμβούλων Εκπαίδευσης.

Τρεις τουλάχιστον μήνες πριν από τη λήξη της θητείας των Συμβούλων Εκπαίδευσης, ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων εκδίδει προκήρυξη για την πλήρωση των θέσεων Συμβούλων Εκπαίδευσης, με την οποία καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί που έχουν τα νόμιμα προσόντα και επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής να υποβάλουν αίτηση που συνοδεύεται από τα αναγκαία δικαιολογητικά, εντός της προθεσμίας που προβλέπεται στη σχετική προκήρυξη, η οποία δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δέκα (10) ημερών.

Η προκήρυξη αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και διαβιβάζεται στο Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) προκειμένου να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του.

Άμεσα στο προσεχές διάστημα θα εκδοθεί η προκήρυξη για την έναρξη διαδικασίας υποβολής αιτήσεων.

Διαδικασία υποβολής αιτήσεων

Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν τις αιτήσεις – υπεύθυνες δηλώσεις υποψηφιότητας για την επιλογή τους ως Συμβούλων Εκπαίδευσης αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά στη διαδικτυακή πύλη https://teachersapp.it.minedu.gov.gr/.

Η πιστοποίηση των υποψηφίων για την εισαγωγή στην πλατφόρμα της αίτησης γίνεται με τη χρήση των κωδικών τους TAXIS. (κωδικούς φορολογίας φυσικών προσώπων). Με την αίτηση υποψηφιότητας δηλώνεται η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης καθώς και ο κλάδος για τον οποίο ο υποψήφιος εκδηλώνει ενδιαφέρον για συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής.

Οι αιτήσεις συνοδεύονται από τα απαραίτητα για την απόδειξη των τυπικών προσόντων τους δικαιολογητικά, σε ψηφιακή μορφή, τα οποία αναρτώνται στο πληροφοριακό σύστημα υποβολής των αιτήσεων, ομαδοποιημένα σε υποενότητες, ως εξής:
  1. Βιογραφικό σημείωμα.
  2. Πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών
  3. Αντίγραφα τίτλων σπουδών και επιμόρφωσης.
  4. Αποδεικτικά γνώσης ξένων γλωσσών.
  5. Πιστοποιητικά επιμόρφωσης στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) ή αποδεικτικά γνώσης χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ).
  6. Αποδεικτικά συγγραφικού και ερευνητικού έργου.
  7. Βεβαιώσεις ή υπηρεσιακά έγγραφα που αφορούν στο διδακτικό έργο καθώς και στη διδακτική, συμβουλευτική – καθοδηγητική και διοικητική – υποστηρικτική εμπειρία, τα οποία πρέπει να αναφέρουν χρόνο έναρξης και λήξης, κατά περίπτωση.

Όλοι οι τίτλοι σπουδών που προέρχονται από ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης της αλλοδαπής, πρέπει να είναι αρμοδίως αναγνωρισμένοι. Ξενόγλωσσες βεβαιώσεις ή έγγραφα πρέπει να έχουν επίσημα μεταφραστεί από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών ή άλλο αρμόδιο κατά νόμο όργανο. Μετά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων δεν γίνονται δεκτά συμπληρωματικά δικαιολογητικά.

Οι υποψήφιοι για τις θέσεις των Συμβούλων Εκπαίδευσης μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τις θέσεις ενός μόνο κλάδου Συμβούλων Εκπαίδευσης μίας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής πρέπει να συντρέχουν κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιοτήτων.

Τα κωλύματα επιλογής της παρ. 11 του άρθρου 31 του ν.4823/2021 δεν πρέπει να συντρέχουν τόσο κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης υποψηφιότητας όσο και κατά το χρόνο τοποθέτησης από το αρμόδιο όργανο.

Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, της οργανικής θέσης των υποψηφίων, είναι αρμόδιες κατά περίπτωση, για την έκδοση πιστοποιητικού υπηρεσιακών μεταβολών.

Οι αιτήσεις και τα συνημμένα δικαιολογητικά διατηρούνται, σε ψηφιακή μορφή, στο Τμήμα Στελεχών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υ.ΠΑΙ.Θ. καθ’ όλη τη διάρκεια της θητείας των Συμβούλων Εκπαίδευσης.

Μπορείτε να κατεβάσετε την απόφαση ΕΔΩ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Υπουργείο Προ. Πολίτη: Τέλος η Πανεπιστημιακή Αστυνομία

@dmin

Νέες προσκλήσεις ΕΣΠΑ δημοσίευσε το υπουργείο Οικονομικών

admin

Νέο Σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων και στον Δήμο Λαγκαδά

admin

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα