Σημαντικά έργα υποδομής, αναπλάσεων και ενίσχυσης της υγείας βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη στον Δήμο Μακρακώμης, μετά τη σχετική αυτοψία και τις ανακοινώσεις στο Δημοτικό Συμβούλιο. Στο επίκεντρο των παρεμβάσεων βρίσκεται η έναρξη των εργασιών για την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της Σπερχειάδας, καθώς και η χρηματοδότηση του περιβάλλοντος χώρου του Κέντρου Υγείας Μακρακώμης, το οποίο παράλληλα εξοπλίζεται με σύγχρονα μέσα και αποκτά δικό του ασθενοφόρο μέσω του προγράμματος «Στερεά Ελλάδα 2021 – 2027».
Κατά τη διάρκεια των επιθεωρήσεων με την συμμετοχή του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Φάνη Σπανού, διαπιστώθηκε η ολοκλήρωση της νέας γέφυρας τύπου «Μπέλεϋ» στον Σπερχειό, καθώς και η ουσιαστική αποπεράτωση της ανάπλασης του ιστορικού κέντρου της Μακρακώμης.
Παράλληλα, παρουσιάστηκε ο ευρύτερος σχεδιασμός για την περιοχή, ο οποίος περιλαμβάνει:
Αρχική χρηματοδότηση ύψους 1.000.000 ευρώ για το οδικό έργο Μάρμαρα – Ανατολή.
Έργα εσωτερικής, αγροτικής οδοποιίας και ύδρευσης μέσω του «ΠΠΑ 2026 – 2030».
Συμπληρωματικά έργα για τον αναδασμό της Βίστριζας.
Σημειώνεται ότι στον Δήμο τρέχουν ήδη εκτεταμένες ασφαλτοστρώσεις, κοινωνικές δομές (Κέντρο Κοινότητας), καθώς και κρίσιμα έργα αποκατάστασης των υποδομών που επλήγησαν από την κακοκαιρία «Daniel», όπως οι γέφυρες στον Ίναχο και τη Βίστριζα.


