Στην υπογραφή της σύμβασης για την ενεργειακή αναβάθμιση του 3ου, 4ου και 5ου Δημοτικού Σχολείου του Δήμου Αγίας Παρασκευής προχώρησαν ο Περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς και ο Δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μυλωνάκης. Το έργο, συνολικού ύψους 1,18 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ), χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Πρόγραμμα «Αττική 2021-2027» με πόρους του ΕΣΠΑ και του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), ενώ φορέας υλοποίησής του είναι οι Κτιριακές Υποδομές (ΚΤΥΠ Α.Ε.).
Οι εργασίες, οι οποίες αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στο καλοκαίρι, περιλαμβάνουν:
- Αντικατάσταση κουφωμάτων,
- Τοποθέτηση θερμοϋγρομονώσεων
- Αναβάθμιση των συστημάτων θέρμανσης, ψύξης, τεχνητού φωτισμού και εξαερισμού
- Εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων.
Ο κ. Χαρδαλιάς υπογράμμισε ότι η Περιφέρεια επενδύει στην εκπαίδευση με πράξεις, θωρακίζοντας τις σχολικές υποδομές απέναντι στην κλιματική κρίση και μειώνοντας το ενεργειακό τους αποτύπωμα.“Στόχος μας είναι κάθε ευρώ των ευρωπαϊκών πόρων μας να μετατρέπεται σε έργο με μετρήσιμο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα”, είπε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά του, ο κ. Μυλωνάκης τόνισε ότι η αναβάθμιση των σχολείων αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα για τη δημοτική αρχή, ευχαριστώντας την Περιφέρεια και την ΚΤΥΠ Α.Ε. για την άψογη συνεργασία. “Ως Δημοτική Αρχή έχουμε θέσει σε απόλυτη προτεραιότητα την αναβάθμιση των σχολικών υποδομών της Αγίας Παρασκευής, γιατί πιστεύουμε ότι η επένδυση στην εκπαίδευση και στη νέα γενιά αποτελεί την πιο ουσιαστική επένδυση για το μέλλον της πόλης μας“.
Στην τελετή υπογραφής έδωσαν το «παρών» στελέχη της Περιφέρειας, του Δήμου και της ΚΤΥΠ Α.Ε., επισφραγίζοντας τη σύμπραξη των δύο βαθμών αυτοδιοίκησης για ένα έργο με μετρήσιμο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα.


