Δελτία Τύπου

Γ. Μυλόπουλος: «Η κατασκευή του FLY OVER πρέπει να σταματήσει… χτες»

Το έντονο ενδιαφέρον πολυάριθμων κοινωνικών φορέων της Θεσσαλονίκης και περιφερειακών Νομών ανέδειξε η εκδήλωση που οργάνωσε Σάββατο 10 Φεβρουαρίου, στη νέα αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου Κ. Μακεδονίας, η παράταξη “ΑΛΛΑΓΗ στην Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας”

Η εκδήλωση αφορούσε τα προβλήματα που σχετίζονται με την υπερυψωμένη ταχεία λεωφόρο (Fly Over), με τίτλο «Πόσο ακόμη θα ταλαιπωρείται η Κ. Μακεδονία;».

Την εισαγωγική ομιλία έκανε ο επικεφαλής της παράταξης Γιάννης Μυλόπουλος, ενώ ακολούθησαν τοποθετήσεις του κ. Σωκράτη Δωρή, Αντιπεριφερειάρχη Μεταφορών και Επικοινωνιών, ο οποίος παρουσίασε τα 15 σημεία για περιορισμό των επιπτώσεων του Fly Over που δημοσιοποίησε πρόσφατα ο Περιφερειάρχης κ. Τζιτζικώστας, ο κ. Χρήστος Παπαστεργίου, επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης “Πράξεις για τη Μακεδονία”, ο κ. Βασίλης Ρόκος, επικεφαλής της περιφερειακής παράταξης “ΣΥΝ-εργασία” και ο κ. Kώστας Νικολάου, Δρ. Περιβαλλοντολόγος, τ. Επισκέπτης Καθηγητής ΑΠΘ. Στην εκδήλωση δεν παρέστη, αν και είχε προσκληθεί για να μιλήσει εκ μέρους της κυβέρνησης, ο κ. Νικόλαος Ταχιάος, Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Στο δεύτερο μέρος της εκδήλωσης έκαναν σύντομες παρεμβάσεις πολίτες και εκπρόσωποι φορέων και συλλογικοτήτων που αντιδρούν στα προβλήματα που έχουν ανακύψει από την κατασκευή του Fly Over.

Τα σημαντικότερα στοιχεία από την ομιλία του κ. Μυλόπουλου συνοψίζονται στο ότι «η κατασκευή του FLY OVER πρέπει να σταματήσει… χτες», γιατί κάθε μέρα που περνά επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο η οικονομία, η κοινωνία και το περιβάλλον της Θεσσαλονίκης.

Όπως σημείωσε ο κ. Μυλόπουλος «Πρόκειται για ένα έργο που αναδεικνύει την πολιτική παθογένεια της χώρας σήμερα: οι αποφάσεις για τα έργα να μην προκύπτουν ως αποτέλεσμα πραγματικών αναγκών, τεχνικής επεξεργασίας, επιστημονικών μελετών και κοινωνικής διαβούλευσης, αλλά με απόφαση πρωθυπουργού. Για λόγους δηλαδή εντυπωσιασμού και πολιτικών σκοπιμοτήτων».

Από τα συμπεράσματα της εκδήλωσης ξεχώρισε ότι «το FLY OVER είναι ένα έργο εκτός Βιώσιμου Αναπτυξιακού Σχεδιασμού, εκτός ολοκληρωμένης προσέγγισης, εκτός κάθε έννοιας στρατηγικού σχεδιασμού, εκτός διαβούλευσης και κοινωνικής συναίνεσης, εκτός περιβαλλοντικού σχεδιασμού και εκτός επιστημονικής δεοντολογίας».

 

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΟΠΕΚΑ: Υλοποίηση του προγράμματος «Σχολικά Γεύματα»

@dmin

Τάκης Θεοδωρικάκος: Ομόθυμη καταδίκη από τους Έλληνες της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία

admin

Α. Μανδρίνος: Το αύριο του τουρισμού της Θεσσαλονίκης θα έχει την υπογραφή του Α. Τζιτζικώστα και του Κ. Ζέρβα

admin

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα