Στη λίμνη Υλίκη βρέθηκε ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Σταύρος Παπασταύρου, προκειμένου να επιθεωρήσει τα έργα που υλοποιήθηκαν για την ενίσχυση της άρδευσης του Κωπαϊδικού πεδίου.
Οι παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν από την ΕΥΔΑΠ, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και τους τοπικούς φορείς, με στόχο την αντιμετώπιση των προβλημάτων που προκάλεσαν η μειωμένη στάθμη της λίμνης και οι αυξημένες ανάγκες σε νερό λόγω της κλιματικής αλλαγής.
Το έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση πλωτού αντλιοστασίου δυναμικότητας 10.500 κυβικών μέτρων νερού την ώρα, την κατασκευή των απαραίτητων υποδομών μεταφοράς του νερού προς το αρδευτικό δίκτυο, καθώς και συμπληρωματικές τεχνικές παρεμβάσεις.
Όπως έγινε γνωστό, το σύστημα λειτουργεί ήδη κανονικά και συμβάλλει στη διασφάλιση της ομαλής αρδευτικής περιόδου για τους αγρότες της περιοχής.

Ο κ. Παπασταύρου υπογράμμισε ότι η γρήγορη ολοκλήρωση των έργων αποτελεί αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ Πολιτείας, Περιφέρειας, Τοπικής Αυτοδιοίκησης και ΕΥΔΑΠ, επισημαίνοντας πως στόχος ήταν να δοθεί έγκαιρη λύση πριν δημιουργηθούν προβλήματα στην αγροτική παραγωγή.
Από την πλευρά του, ο Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, τόνισε ότι η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων βοήθησε στην αντιμετώπιση των συνεπειών της ανομβρίας και στη στήριξη του πρωτογενούς τομέα.
