Παράταση έως την Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026 έδωσε το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας για την ολοκλήρωση των εργασιών σε όλα τα προγράμματα «Εξοικονομώ» που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Σύμφωνα με το υπουργείο, η παράταση δίνεται προκειμένου να διευκολυνθούν οι δικαιούχοι και να ολοκληρωθούν χωρίς προβλήματα οι παρεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης σε κατοικίες και επιχειρήσεις.
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι η νέα προθεσμία είναι οριστική, καθώς συνδέεται με την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και δεν προβλέπεται νέα παράταση. Για τον λόγο αυτό, πολίτες και επιχειρήσεις καλούνται να επισπεύσουν τις απαιτούμενες διαδικασίες ώστε να ολοκληρώσουν εγκαίρως τα έργα τους.
Η παράταση αφορά τα προγράμματα:
- Εξοικονομώ 2021
- Εξοικονομώ 2023
- Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
- Εξοικονομώ 2025
- Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις
Τα προγράμματα «Εξοικονομώ» συμβάλλουν στη μείωση του ενεργειακού κόστους, στη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των κτιρίων και στην αναβάθμιση κατοικιών και επιχειρήσεων, στο πλαίσιο του σχεδίου «Ελλάδα 2.0», με χρηματοδότηση από το NextGenerationEU.
