Δήμαρχοι

ΠτΔ: Συνάντηση της Προέδρου Δημοκρατίας με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης

Η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου δέχθηκε τον νέο Δήμαρχο Θεσσαλονίκης Στέλιο Αγγελούδη, ο οποίος παρουσίασε τις προτάσεις του για την αναπτυξιακή προοπτική της πόλης.

Η κυρία Σακελλαροπούλου αναφέρθηκε στον σημαντικό ρόλο της τοπικής αυτοδιοίκησης στην καθημερινότητα των πολιτών και ευχήθηκε στον κύριο Αγγελούδη κάθε επιτυχία στην εκπλήρωση του έργου του.

 

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Παντελής Τσακίρης τέλος στη μετεπιβίβαση στο αμαξοστάσιο

Ch

Παρέμβαση του Δημάρχου Ηγουμενίτσας σε εκδήλωση του σωματείου «Διάζωμα»

Ch

Στο ΕΣΠΑ η ενεργειακή αναβάθμιση του φωτισμού στο παραλιακό μέτωπο της Κω

Α

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα