Ένα σημαντικό έργο υποδομής για την Περιφερειακή Ενότητα Γρεβενών μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης, καθώς υπογράφηκε η προγραμματική σύμβαση για τη βελτίωση της οδού που συνδέει το Νησί με το Καρπερό.
Τη σύμβαση υπέγραψαν ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Γιώργος Αμανατίδης και οι δήμαρχοι Γρεβενών Κυριάκος Ταταρίδης και Δεσκάτης Δημήτρης Κόττας, σηματοδοτώντας την έναρξη ενός έργου που αναμένεται να δώσει σημαντική αναπτυξιακή ώθηση στην περιοχή.
Ο νέος οδικός άξονας έχει συνολικό μήκος 10,75 χιλιομέτρων και θα ενώνει τους οικισμούς των δύο δήμων, διευκολύνοντας τις καθημερινές μετακινήσεις κατοίκων, αγροτών και κτηνοτρόφων. Παράλληλα, θα μειώσει τον χρόνο πρόσβασης προς τις υγειονομικές δομές της περιοχής, ενώ θα βελτιώσει και τη σύνδεση με τον αυτοκινητόδρομο Ε65.
Το έργο περιλαμβάνει τη βελτίωση του τμήματος Νησί – Γέφυρα Αλιάκμονα, μήκους 5,6 χιλιομέτρων, καθώς και του τμήματος που βρίσκεται εντός των ορίων του Δήμου Δεσκάτης, μήκους περίπου 5,2 χιλιομέτρων. Επιπλέον, προβλέπεται η ανακατασκευή τριών βοηθητικών οδών που οδηγούν στο πάρκο αναψυχής Νησίου, στον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου και στην υδροληψία του Αλιάκμονα.
Η συνολική χρηματοδότηση του έργου ανέρχεται σε 6,3 εκατομμύρια ευρώ και προέρχεται από το πρόγραμμα «Πυλώνας ΙΙΙ», ενώ οι απαλλοτριώσεις θα καλυφθούν μέσω του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Με την ολοκλήρωσή του, το έργο αναμένεται να ενισχύσει την οδική ασφάλεια, να διευκολύνει την τοπική παραγωγική δραστηριότητα και να συμβάλει ουσιαστικά στη συνολική αναβάθμιση της ευρύτερης περιοχής.
