Περιφέρειες

Νέο βήμα ψηφιακής αναβάθμισης για τον Δήμο Σερβίων

Ο Δήμος Σερβίων προχώρησε σήμερα στην υπογραφή της σύμβασης για το έργο «Δράσεις Ψηφιακού Μετασχηματισμού», συνολικού προϋπολογισμού 141.000 ευρώ. Η χρηματοδότηση προέρχεται από το πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021‑2027», βάσει της απόφασης ένταξης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (αρ. πρωτ. 3059/20.12.2024).

Με αφορμή την υπογραφή, ο Δήμαρχος Σερβίων, Χρήστος Ελευθερίου, τόνισε ότι η νέα σύμβαση αποτελεί ακόμη ένα βήμα για τον εκσυγχρονισμό του Δήμου: «Μόνο όταν κάνεις οικονομία σε μια εποχή προκλήσεων μπορείς να βρεις τους πόρους που κάποιοι θεωρούσαν χαμένους. Ο Δήμος μας γίνεται πιο ψηφιακός και “έξυπνος”, αξιοποιώντας προγράμματα που κερδίζονται μέσα από σωστά τεκμηριωμένες προτάσεις. Ευχαριστούμε θερμά τον Υπουργό, Δημήτρη Παπαστεργίου, για τη στήριξη. Συνεχίζουμε με σχέδιο, διεκδίκηση και αποτέλεσμα».

Με την υλοποίηση της σύμβασης, ο Δήμος Σερβίων αναβαθμίζει τις ψηφιακές του υποδομές, ενισχύοντας την ταχύτητα εξυπηρέτησης και προσφέροντας σύγχρονες, φιλικές υπηρεσίες προς όλους τους πολίτες.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Η νέα διοίκηση της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου

admin

Δήμος Δάφνης Υμηττού: Η ΠΥΡΚΑΛ να γίνει πάρκο!

@dmin

Υπ.Ανάπτυξης: Που θα λειτουργήσουν τα καταστήματα μόνο με click away

@dmin

Γράψτε ένα σχόλιο

* Με τη χρήση αυτής της φόρμας συμφωνείτε με την αποθήκευση και το χειρισμό των δεδομένων σας από αυτόν τον ιστότοπο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε εάν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα