Μια ιστορική εξέλιξη για την Καλαμαριά σηματοδοτεί η ένταξη της κατασκευής της οδού Πόντου στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με προϋπολογισμό 24,6 εκατ. ευρώ, εξασφαλίζοντας τη χρηματοδότηση και ανοίγοντας οριστικά τον δρόμο για την υλοποίηση του μεγαλύτερου έργου που σχεδιάστηκε ποτέ στον Δήμο.
Όπως επισημαίνει ο Δήμος Καλαμαριάς, η δημοτική αρχή έθεσε εξαρχής την οδό Πόντου ως κορυφαία προτεραιότητα, προχωρώντας στις απαραίτητες απαλλοτριώσεις, στην παραχώρηση ακινήτων του Δημοσίου που βρίσκονταν εντός της χάραξης, καθώς και στην ολοκλήρωση των απαιτούμενων μελετών. Ο σχεδιασμός προβλέπει τη δημιουργία μιας σύγχρονης οδικής αρτηρίας με ποδηλατόδρομο και κυκλικούς κόμβους, η οποία αναμένεται να αναβαθμίσει σημαντικά τις μετακινήσεις στην περιοχή.
Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, η ολοκλήρωση της οδού Πόντου, σε συνδυασμό με τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης, θα συμβάλει στη διαμόρφωση νέων κυκλοφοριακών δεδομένων και θα ενισχύσει την αναπτυξιακή προοπτική της ανατολικής Καλαμαριάς.
Παράλληλα, κρίσιμη προϋπόθεση για την πλήρη ολοκλήρωση και αξιοποίηση της οδού Πόντου αποτελεί η σύνδεσή της με τη λεωφόρο Γεωργικής Σχολής, ώστε ο νέος οδικός άξονας να λειτουργήσει ως βασική συλλεκτήρια οδός της ανατολικής Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος Καλαμαριάς συνεχίζει τη συνεργασία με τον Δήμο Πυλαίας – Χορτιάτη, τον ΟΣΕΘ και όλους τους αρμόδιους φορείς για την προώθηση του απαραίτητου σχεδιασμού που η υλοποίησή του θα έχει υπερτοπικό χαρακτήρα και σημαντικά οφέλη για ολόκληρη την ανατολική Θεσσαλονίκη.
Ο Δήμος Καλαμαριάς ευχαρίστησε τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα και τον Υφυπουργό Υποδομών Νίκο Ταχιάο για τη συμβολή τους στην προώθηση και χρηματοδότηση του έργου, το οποίο χαρακτηρίζεται ως στρατηγικής σημασίας για το μέλλον της Καλαμαριάς.
