Με επιστολή του στην Thema, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης ζητά την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας του Μετρό μέχρι τη 01:00, αντί για το τωρινό ισχύον ωράριο μέχρι τις 23:00.
Ο Δήμαρχος διαμηνύει προς τη διαχειρίστρια εταιρεία του Μετρό ότι στόχος είναι να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες μετακινήσεων τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών της πόλης, καθώς υπάρχει ιδιαίτερα μεγάλη κινητικότητα στο κέντρο αυτή την εποχή.
Το Μετρό Θεσσαλονίκης τέθηκε ξανά σε λειτουργία για το κοινό μετά τη διακοπή λόγω των δοκιμαστικών δρομολογίων για την επέκταση προς Καλαμαριά που αναμένεται να παραδοθεί μέσα στον Ιούλιο, μετά από τρεις εβδομάδες.
