Μια διαφορετική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι επιβάτες του Μετρό Θεσσαλονίκης, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής, μέσα από μια ξεχωριστή πολιτιστική δράση που πραγματοποιήθηκε στον σταθμό «Αγία Σοφία».
Το μεσημέρι της Κυριακής 21 Ιουνίου, μέλη της Συμφωνικής Ορχήστρας Νέων MOYSA του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης παρουσίασαν δύο μουσικά έργα, δημιουργώντας μια ιδιαίτερη ατμόσφαιρα στον χώρο του σταθμού και προσφέροντας στους επιβάτες μια διαφορετική νότα στην καθημερινή τους μετακίνηση.

Το κοινό είχε την ευκαιρία να ακούσει το «Canon in D major, P.37» του Johann Pachelbel, καθώς και το έργο «Κρυμμένες όψεις» του Κυριάκου Καλαϊτζίδη, σε μια μουσική συνάντηση που έφερε σε διάλογο την κλασική μουσική με τη σύγχρονη ελληνική δημιουργία.
Η πρωτοβουλία της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. εντάσσεται στις δράσεις που έχουν στόχο να αναδείξουν το μετρό όχι μόνο ως μέσο μετακίνησης, αλλά και ως έναν δημόσιο χώρο ανοιχτό στον πολιτισμό και την επαφή με τους πολίτες.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, η εταιρεία ευχαρίστησε τη MOYSA και το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για τη συνεργασία τους, σημειώνοντας ότι η συγκεκριμένη δράση έδωσε έναν ξεχωριστό τόνο στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσικής.
